Nieuws
-
18 april 2018
Direct mail: zomer is positieve inhaker
De zomer roept bij vrijwel iedereen positieve gevoelens op. Door je merk of bedrijf te koppelen aan de zomer, krijgen mensen een positief gevoel ...
Lees verder -
16 april 2018
Folder versterkt het effect van tv-reclame
Folders versterken het effect van de tv-reclame. Dat wijst onderzoek door onderzoeksbureau ST&T uit. Ze gebruikten hiervoor eye tracking soft...
Lees verder -
11 april 2018
Tijd voor flyers en festivals
De tijd van de festivals breekt weer aan. Overal worden foodtruck evenementen georganiseerd, muziekfestivals, braderieën en strandfeesten. Om je...
Lees verder -
9 april 2018
Zomer in je folder
Goede folders volgen de seizoenen. Met je aanbod en vormgeving sluit je aan bij de tijd van het jaar en de gemoedstoestand van de lezer. Nu de zo...
Lees verder -
6 april 2018
Folder maakt succes van Moederdag
Met de juiste folders wordt jouw Moederdag een commercieel succes. Met folders kun je je omzet een aantrekkelijke boost geven. Want folders zijn ...
Lees verder -
3 april 2018
Flyeren op campings en vakantieparken
Flyeren op campings en vakantieparken is een slimme manier om je bedrijf te promoten. Veel campings en vakantieparken geven hun gasten een pakket...
Lees verder -
28 maart 2018
Flyers boordevol attracties
Het zomerseizoen komt eraan. Nederlanders en toeristen gaan massaal op pad. Vakanties, weekendje weg en dagjes uit; we vieren de zomer en geniete...
Lees verder -
26 maart 2018
Slimme aanbiedingen in je folder
Wil je een folder maken, bedenk dan dat Nederlanders gek zijn op korting! Niet voor niets vind je in iedere folder wel een speciale aanbieding, k...
Lees verder -
23 maart 2018
Paasfolders verspreiden
Pasen vraagt om folders. Dat is duidelijk als je goed om je heen kijkt. Grote supermarkten pakken uit met speciale paasfolders maar ook winkels m...
Lees verder -
19 maart 2018
Flyer maken? Volg ons advies!
Een aansprekende flyer maken, is nog niet zo eenvoudig. Je moet bij het maken van de flyer namelijk de beoogde ontvanger in je achterhoofd houden...
Lees verder -
15 maart 2018
KLM kiest voor personeelsmagazine op papier
Een personeelsblad op papier; binnenkort ontvangen alle medewerkers van de KLM zo’n blad in de brievenbus. KLM is van mening dat je bedrijfstro...
Lees verder -
14 maart 2018
Koningsdag vraagt om een folder
Een folder verspreiden in de week van Koningsdag betekent royaal scoren met meer omzet en meer klanten. Je geeft de verkopen een ware boost als j...
Lees verder -
12 maart 2018
Flyers maken voor Open Dagen
Met het begin van het voorjaar breekt ook de periode van Open Dagen, Open Deur Dagen en Open Huizen aan. Wie veel bezoekers wenst, maakt een flye...
Lees verder -
9 maart 2018
Moederdag in je folders
Als slimme retailer kun je niet om Moederdag heen. Vaak wordt gezegd dat deze dag is uitgevonden door de media en de commercie, maar een dag ter ...
Lees verder -
7 maart 2018
Folders, laat de lente maar komen!
Goede folders haken slim in op de tijd van het jaar. Is je folder nog niet gereed, ga dan snel aan de slag. Het voorjaar is een fantastische peri...
Lees verder -
28 februari 2018
Kies een krachtige pay-off
Een pay-off is een korte zin die past bij je logo en/of bedrijfsnaam. Het is een belangrijke tekst en geeft aan waarvoor je als bedrijf staat. De...
Lees verder -
26 februari 2018
De brievenbus als beste verkoper
Mensen komen in actie na het lezen van een huis-aan-huis folder. Huis-aan-huis folders scoren op zo’n manier een bijzonder hoog rendement. ...
Lees verder -
21 februari 2018
Relatiemagazine versterkt de loyaliteit
Een relatiemagazine zorgt versterkt de loyaliteit en zorgt voor meer merkbewustheid, binding en vertrouwen bij je doelgroep. Onderzoekt wijst ui...
Lees verder -
19 februari 2018
Gebruik testimonials in je folder
Testimonials zijn ervaringen van mensen die je product al gekocht hebben. Klanten vertellen in bijvoorbeeld je folder wat ze van je product of di...
Lees verder -
14 februari 2018
Online en offline marketing kan elkaar versterken
Folders zijn een voorbeeld van offline marketing. Het is dé manier om de via de brievenbus te communiceren met jouw (potentiële) klanten. Ook i...
Lees verder